Pandemia szaleje i generalnie wszystko zwolniło, nie znaczy to jednak, że my również. Działamy prężnie uruchomiając pokłady swojej kreatywności kiedy tylko jest to potrzebne naszemu Klientowi. Zachowując środki bezpieczeństwa i stosując się do zaleceń ministerstwa zdrowia firma działa i realizuje wszystkie zlecenia.
W obecnej sytuacji branża samochodowa działa wyjątkowo prężnie. Skutkuje to znacznym wzrostem wykonywania przez nas połączeń stałych i elastycznych do wspomagania kierownicy, wakum pomp czy paliwa.
Skupimy się dzisiaj na pokazaniu wam jak wygląda ostatnio przez nas zregenerowany przewód. Jak możecie się przekonać oglądając zdjęcia, przewód jest regenerowany, bo tak powyginane rurki nie leżą na półce. Regeneracja nie polegała wyłącznie na wyczyszczeniu i pomalowaniu rurki oraz na zakuciu przewodu, jak mogło by się wdawać na pierwszy rzut oka. Branża samochodowa robi wszystko tak aby zmusić użytkownika do odwiedzenia salonu i kupienia oryginału, więc aby zakuć przewód trzeba odciąć a następnie przylutować kruciec pod zakucie. Mówię o tym ponieważ klienci często pytają dlaczego to tyle kosztuje i dlaczego tyle trwa. Otóż takiej regeneracji nie da się niestety wykonać w pięć minut. Możemy za to zagwarantować że usługa będzie wykonana na najwyższym poziomie.
Efekt oceńcie sami – jeśli się Wam podoba to zapraszamy do nas w razie awarii Waszego samochodu.
Zobacz również
Regeneracja przewodów wspomagania: odzyskaj pełną kontrolę nad kierownicą
Regeneracja przewodów wspomagania – czy wiesz jak i kiedy poddawać regeneracji przewody?
Pellet – poszerzamy ofertę
W ZUM poszerzamy ofertę – teraz można zakupić u nas również pellet. Sprawdź nasze pozostałe usługi!
Zakuwanie węży – gdzie, jak kiedy?
Gdzie używa się węży hydraulicznych? Jakie jest podatwowy warunek prawidłowego działania węża?